Garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Een artikel moet in goede staat verkeren en bij normaal gebruik naar behoren functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dat niet het geval is, kun je het artikel retourneren of, indien mogelijk, laten vervangen voor een nieuw exemplaar.
Procedure
- Stuur een e-mail naar info@olfit.nl of bel naar 088-7767575 (dagelijks bereikbaar van 9.00 uur tot 21.00 uur)
- Vermeld het ordernummer en een duidelijke omschrijving van de klacht;
- Per e-mail ontvangt je van ons binnen 48 uur antwoord.
Bij een garantie of defect kun je het artikel kosteloos retourneren. Stuur de artikelen die je wilt retourneren naar het volgende adres (geen postzegel nodig):
Olfit
Antwoordnummer 95
3200 VB Spijkenisse
Belgische klanten kunnen artikelen die ze willen retourneren naar het onderstaande adres opsturen.
Wij zullen de verzendkosten vergoeden en dit bij ontvangt van de retourzending naar je overmaken.
Olfit
Marrewijklaan 14
3201 BH Spijkenisse
Nederland
CEP Performance garantie
Met de Performance Garantie kun je ieder CEP product vier weken zonder risico uitproberen. Ben je niet helemaal tevreden? Dan krijg je je geld terug! Lees verder >
De CEP Performance garantie geldt onverminderd bovengenoemde wettelijke garantie.